(INFO PENTING) Cara Perempuan Melancap? | - Blog Hanz -
Breaking News
recent

(INFO PENTING) Cara Perempuan Melancap?







Bagaimana Cara Perempuan Melancap?
Ia menjadi persoalan yang seringkali mereka yang ingin tahu tentang seksual lelaki dan juga wanita. Melancap adalah tindakan untuk merangsang alat sulit untuk mencapai kenikmatan seksual. Lelaku dan wanita dikurniakan alat sulit yang sensitif terhadap ransangan dan sentuhan. Jika ia disentuh dan diusap, ia akan menimbulkan perasaan nikmat seksual.
Pada satu tahap nikmat ini akan memuncak dan dinamakan sebagai orgasme. Bagi perempuan, kebiasaanya akan berlaku kekejangan dan ada perempuan yang berkemampuan untuk memancutkan air maninya.
1. Mengosok Kemaluan
Bahagian kemaluan terutamanya kelentit atau klitoris sangat sensitif pada rangsangan. Dengan mengosoknya, ia mampu membuatkan perempuan berkenaan mencapai orgasme atau puncak nikmat.
onani_wanita
2. Memasukkan Objek Ke Dalam Kemaluan
Ada sesetengah perempuan yang ketagihan onani atau melancap ini bertindak memasukkan objel seperti dildo (zakar palsu), jari dan ada yang sangat agresif mengunakan pisang, terung, timun dan sebagainya. Pernah terjadi seorang pelajar ketagihan seks cedera teruk kerana onani dengan mengunakan tabung uji.
ketagihan_melancap
 Jangan sesekali mencubanya kerana ia akan menyebabkan ketagihan dan kehilangan selaput dara bagi mereka yang belum berkahwin.
Jauhi aktiviti onani atau melancap ini kerana ia boleh merosakkan diri dan minda anda. Ia adalah untuk masa hadapan anda. Aktiviti seksual sebegini akan menganggu anda apabila anda berkahwin kelak.  Ia mungkin akan menimbulkan kesakitan dan juga ketidakselesaan pada kemaluan jika diamalkan berterusan.



Also See and Read This : READ MORE
hanz

hanz

No comments:

Post a Comment

Related

Powered by Blogger.