(FAKTA) Adakah Melancap/Onani Boleh Menghilangkan Dara? | - Blog Hanz -
Breaking News
recent

(FAKTA) Adakah Melancap/Onani Boleh Menghilangkan Dara?






Adakah Melancap/Onani Boleh Menghilangkan Dara?


Kami menerima banyak carian berkenaan dengan persoalan diatas. Jawapannya adalah YA. Melancap atau onani dikalangan wanita boleh menyebabkan kehilangan dara. Dara atau selaput dara merupakan satu membran yang sangat nipis. Walaupun ia berbeza diantara setiap wanita, namun tindakan memasukkan jari atau objek ke dalam faraj akan merosakkan selaput yang nipis berkenaan.
Wanita yang melancap atau onani kebiasanya melakukan aktiviti rasangan di bahagian faraj dan juga kelentit iaitu bahagian paling sensitif pada organ wanita. Ia akan menimbulkan rasa yang enak dan boleh menyebabkan ketagihan kepada aktiviti berkenaan.
onani_melancap
Nasihat kami, jauhi amalan onani atau melancap ini. Antara perkara buruk yang mungkin berlaku ialah ia akan menyebabkan anggota sulit anda tidak lagi sensitif dan boleh menganggu rumah tangga dan emosi anda pada masa akan datang.
Antara perkara lain ialah menyebabkan anda tidak puas dengan hubungan pasangan anda dan perlu melakukan onani untuk memuaskan nafsu anda. Ini akan mengoncangkan hubungan suami isteri.
Jika sudah terlanjur terlibat dalam aktiviti onani atau melancap ini, elakkan dengan sibukkan diri dengan aktiviti lain. Jauhi perkara yang boleh meransang syahwat seperti menonton video lucah, melihat gambar lucah dan sebagainya.
Elakkan juga daripada berseorangan dan juga berangan-angan di dalam bilik. Ia akan mengembalikan ketagihan untuk melakukan onani.
Contoh Selaput Dara
Selaput dara berbeza setiap individu. Ada yang sangat nipis dan ada yang tebal. Namun, jika sebarang objek keras dipaksa memasukkinya, ia akan pecah. Itulah yang dinamakan sebagai kehilangan dara. Kehilangan dara tidak hanya disebabkan hubungan seks, aktiviti seperti onani dan sukan lasak juga boleh menyebabkan selaput dara berkenaan terkoyak.
Selaput dara
Sekali lagi nasihat kami, jauhi aktiviti onani untuk masa hadapan anda.



Also See and Read This : READ MORE
hanz

hanz

No comments:

Post a Comment

Related

Powered by Blogger.