Archive for June 2011
Breaking News
recent
0

(VIDEO) Save The Date - Tomok & Ayu

Video dibawah ni merupaka video perjalanan kisah percintaan Tomok dan bakal bini dia, Ayu yang berdurasi selama 3.37 minit sahaje. Ringkas...
Read More
0

Dulu Iwan Dangdut kini Sudah berubah.. Subhanallah

Siapa di sini masih menjadi peminat Iwan dangdut? Iwan yang dulu pernah bergelar raja dangdut Malaysia sejak beberapa tahun ini dia keliha...
Read More
0

(VIDEO) Tikus lepak dengan 3 anak kucing dan ibu kucing

Comel giler..sempat lagi tikus ni berkenalan dengan kcuing-kucing ini dan lepak bersama. Harap la kita semua sama juga seperti tikus dan k...
Read More
1

(GAMBAR) Rozita Che Wan seperti barbie pink

Nak lihat gambar Rozita Che Wan aka RCW nampak seperti Barbie tak? gambar dibawah ni adalah gambar Rozita ketika sesi photoshoot perasmian...
Read More
1

(GAMBAR) Budaya Fesyen Pakaian hanya di Jepun

Rasa kalao nak buat pemerhatian mana negara yang mempunyai fesyen pakaian yang paling kreatif dan unik..Mesti Jepun jadi juara...Kenapa??...
Read More
2

(GAMBAR) Sesi photoshot studio Lisa Surihani Seksi

Gambar kat bawah ni taklah seksi mana pun. Cuma seksi dibahagian atas jerk, ala lumrah lah artis zaman sekarang ni dengan fesyen denga...
Read More
0

Budaya duduk Thai “Pub Peab” menjadi IKUTAN dunia

Menteri kebudayaan Thailand telah member perhargaan kepada budaya “pub peab” sejenis cara duduk Thai yang kini semakin menjadi ikutan sem...
Read More
0

Gambar Hannah Tan serba panas

Siapa tidak kenal dengan penyanyi dan personaliti TV, Hannah Tan, anak kelahiran Penang. Bukan setakat penyanyi dan personaliti TV sahaja ...
Read More
0

Mizz Nina Berduet Dengan Artis Amerika

PETALING JAYA : Khabar angin mengenai penyanyi Mizz Nina akan berduet dengan penyanyi Hollywood, Justin Timberlake akhirnya terjawab apabil...
Read More
0

TAHNIAH Dr Sheikh Muszaphar bakal jadi bapa

Dikhabarkan yang isteri kepada angkasawan Negara, Dato' Dr. Sheikh Muszaphar, Datin Dr. Halina yang kini mengandung 8 bulan bakal d...
Read More
0

Gambar kekasih Siti Saleha?

Pelakon Nora Elena, Siti Saleha memang orangnya manis dan cantik. Bahkan usianya yang baru 19 tahun menampakkan dirinya yang seakan-akan ...
Read More
2

(GAMBAR) Pertandingan Gaya Bercium Paling Kreatif

Dah takde pertandingan lain ke nak buat??? Macam-macam la dunia sekarang nih.. pertandingan bercium pon ade..! Korang tengokla sendiri ga...
Read More
0

Tempat untuk Bercium di Kawasan Taman

Korang mesti nak tau ape benda Kiss Box nih kan? Okeh.. Kiss Box ni merupakan ciptaan seorang budak dari China sebagai tempat untuk berc...
Read More
1

Kanak-Kanak Tengok Bikini Fashion Show

Apa dah jadi ni?? Budak-budak sekarang pun layan Bikini Fashion Show. Tapi yang peliknya kan macam ramai je budak tetapi siapa yang suruh...
Read More

Related

Powered by Blogger.