Archive for May 2014
Breaking News
recent
0

Top Ten highest paid TV actresses

Forbes recently informed that, in the past year, Kristen Stewart was the highest paid actress in Hollywood, Tom Cruise was the highest pai...
Read More
0

Top Ten Most Beautiful Girls in China

China is one of the most beautiful countries in the world and Chinese girls are no exception. Chinese girls are also one of the most beaut...
Read More
0

10 Haiwan Terpantas Di Dunia

1. CHEETAH - 70 Mil/jam (112 Km/jam) Cheetah adalah mahluk hidup tercepat yang pernah hidup didaratan, bisa mencapai kecepatan 112 km/...
Read More
0

Hukum suami menjilat kemaluan isteri

Menjilat kemaluan isteri adalah perkara yang jarang dibincangkan secara terbuka kerana masyarakat kita sangat sensitif dan pemalu. Jika d...
Read More
0

10 Kota Terpadat di Dunia

Menurut data kepadatan penduduk Dunia, ada 10 kota yang ditetapkan sebagai kota terpadat di Dunia, kriteria yang digunakan untuk menentukan...
Read More
0

10 Jalan Raya Paling Berbahaya di Dunia

We can just imagine what’s our feeling when passing these most dangerous roads in the world. You must be take a deep breath and...
Read More
0

Punca Penyakit Jantung. Benarkah Sebab Kolestrol ?

Saban hari kita diingatkan mengenai bahaya kolesterol, antaranya ia merupakan punca penyakit jantung. Statistik menunjukkan bahawa penya...
Read More
1

WANITA YANG GANAS DI RANJANG!

Petua mengenali sifat wanita ganas di ranjang ini hanya sesuai dibaca oleh mereka yang sudah berkahwin dan bakal berkahwin. Ambil ia seb...
Read More
1

Kunci Kesihatan Anda

Tahukah Anda ? Apabila anda sakit, anda akan berjumpa doktor. Sudah tentu doktor akan memberi anda ubat. Anda makan ubat tersebut dengan ...
Read More
0

Cara Wanita Menilai Lelaki

Pabila seseorang wanita mendekati seseorang lelaki, ada beberapa perkara yang mereka perhatikan. Biasanya ciri-ciri yang mereka perhatika...
Read More
0

Obsesi Trend “Thigh Gap”

Thigh gap atau lebih dikenali sebagai jurang antara paha di bahagian atas kaki walaupun kaki berdiri bersentuhan antara satu sama lain d...
Read More
0

Khasiat Rempah dan Herba

Anda pasti sudah arif dengan khasiat yang terkandung dalam kebanyakan makanan seperti buah-buahan, sayur-sayuran dan juga bahan makanan ...
Read More
0

Cara Efektif Hilangkan Bintik Hitam

Tentunya anda segan dan dalam masa yang sama geram dengan bintik-bintik hitam yang ada pada hujung hidung dan beberapa lagi kawasan wajah...
Read More
0

Habit Yang Merosakkan Rambut

Rutin pengajaan mahkota anda sama ada berhijab ataupun tidak adalah sama pentingnya. Sama ada terlalu taksub menggunakan aneka produk at...
Read More
0

Kemana Halatuju Baju Lama?

Almari baju hampir nak penuh, tapi masih menambah koleksi. Kadang-kadang ada sesetengah baju yang tak buka tag lagi! Terperuk sahaja dala...
Read More
0

Cadangan Bentuk Cincin Pertunangan

Mungkin ada antara kamu yang sedang merancang untuk mengadakan majlis pertunangan awal tahun ini. Selain dari senarai semak untuk maj...
Read More
0

10 Tertib Ketika Berbual

Pantang ada masa terluang, mulalah mencari-cari teman untuk berbual. Kerja bertimbun pun belum siap, tapi masih mencari masa untuk...
Read More
0

10 Umpan Paling Popular Kaki Pancing

Umpan ialah sesuatu yang dilekatkan pada kail (di bubuh pada perangkap dan lain-lain) untuk memikat atau menangkap ikan. Tidak ada masa a...
Read More
0

10 Fonomena Alam Menakjubkan di Dunia

10 Fenomena Alam Yang Menakjubkan yang sudah seharusnya membuat kita selalu bersyukur masih diberi kesehatan berupa penglihatan seh...
Read More
0

Bacalah wahai Perempuan : Siapa Itu Lelaki?

Bacalah wahai Perempuan : Siapa Itu Lelaki? Aku tujukan soalan ini untuk kaum Hawa a.k.a Perempuan. Tak kisah ah ape pon panggilan b...
Read More
0

Mengapakah Lelaki Suka Mendiamkan Diri

Pernahkah pasangan korang mendiamkan diri secara tiba2 dan tidak mahu bercakap dgn korang? Bila korang tanya, "u ada masalah ke?&qu...
Read More
0

KENALI TUBUH BADAN WANITA

Wanita ibarat sehelai kain sutera. Hakikatnya lembut malah perlu tahu lenggok tubuh agar mudah memikat hati. Tubuh badan wanita sememangn...
Read More
0

10 Bangunan Tertinggi Dunia 2011

Bangunan Pencakar langit.. Itulah gelaran yang diberi kepada bangunan yang tinggi mencecah awan ni.. Bangunan2 ini Pastinya menjadi mercu ...
Read More
0

7 Lubang Menakjubkan di Dunia

1. Kimberley Hole – Afrika Selatan Lubang Besar Kimberley berada di Afrika Selatan dan lubang ini mencapai kedalaman 1.097 meter dan gar...
Read More
0

7 Lagu-lagu Permainan Waktu Kecik Yang Nostalgia

Sajer jer entry kalini nak mengimbau kembali zaman kegemilangan dahulu ketika masih hingusan... Biler dikenang sedalam2 nya rasa pilu jer...
Read More
0

7 Lokasi Honeymoon Idaman

Honeymoon.. atau dalam bahasa melayunyer berbulan madu merupakan suatu acara atau agenda penting dalam kalendar pasangan yang baru berkah...
Read More
0

Perangai Perempuan Yang Lelaki Suka

 Perangai Perempuan yang lelaki suka dan sejuk je rasa bila bersama:
Read More
0

6 Petua Untuk Sentiasa Kacak dan Cantik

1. Berusaha untuk sentiasa berada dalam keadaan berwudhuk. Tanpa sedar kesan air wudhuk akan memberikan impak yang baik pada air muka ki...
Read More
0

5 Perkara yang Menghalang Keberkatan Hidup

Keberkatan yang paling penting ialah keberkatan dalam hidup kita. Yakinilah, kita diciptakan untuk suatu tugas maha penting, dan waktu ia...
Read More
2

Akibat Mengunakan Minyak Masak Lebih Dari Sekali

Pusat Racun Negara memberi amaran bahawa minyak masak yang digunakan berulang kali boleh menyebabkan hipertensi, merosakkan hati dan men...
Read More
0

Risiko Menjilat Sampul Surat

Ramai di antara kita yang masih lagi menggunakan surat sebagai salah satu cara untuk berhubung. Cara yang paling cepat untuk melekatkan ...
Read More
0

Cara Hilangkan Bau Badan

Penjagaan bau badan amat penting dalam kehidupan seharian kita. Elakkan daripada menjadi seorang yang tidak peka dengan masalah bau bada...
Read More
0

Risiko Penggunaan Telefon Bimbit Semasa Mengandung

Saintis mendakwa wanita yang menggunakan telefon bimbit semasa mengandung berkemungkinan melahirkan anak yang hiperaktif, lapor The Sun....
Read More
0

Kebaikkan Mandi Songsang

“Mandi songsang adalah satu kaedah terapi yang amat hebat dan menghasilkan kesan yang menakjubkan kepada pengamalnya. Apakah itu mandi ...
Read More
0

Mudaratkah Mandi Malam

Adakah ia satu mitos tentang mandi pada waktu malam boleh mendatangkan kemudaratan pada kesihatan? Ramai kalangan masyarakat Malaysia me...
Read More
0

Bagaimana Mencintai Secara High Class

Cinta high class bukan ekslusif milik sesiapa. Cinta high class berhak dimiliki oleh kita semua. Jangan tunggu esok. Hari ini juga ki...
Read More
0

EXCHANGE LINK

Feel free to add your site... Thank you!!! Also See and Read This : READ MORE
Read More
0

Feedback & Enquiry

Please contact me via my contact form at vCita: Contact Form for Jimmy Hanz Please don’t hes­i­tate to email us too for any en...
Read More
0

Isteri tidur berbogel boleh rangsang zakar suami

Nikmatnya jika dapat tidur. Tidur adalah satu-satunya masa untuk kita berehat dan menenangkan fikiran. Sewaktu tidur, tubuh kita akan me...
Read More
0

15 TIPS ERATKAN HUBUNGAN SUAMI ISTERI

1. Mengemas rumah Pada hujung minggu, anda ajak pasangan anda untuk mengemas rumah bersama – sama. Lakukannya secara bekerjasama denga...
Read More
0

Awak Nak Pegang Boleh ?

APAKAH MAKNA CINTA? Syukur alhamdulillah jika kita menyintai seseorang itu kerana Allah. Ia adalah sebenar-benar cinta. Cinta semata-m...
Read More
0

8 Tips Mengelakkan Penangguhan

Masalah bertangguh atau dalam Bahasa Inggerisnya 'procastination' merupakan satu ancaman kronik bagi ramai umat Islam di Malaysi...
Read More
0

Tips Gembira Sepanjang Masa

Kesegaran dan minda positif hari mampu menambahkan semangat bagi melakukan tugasan seharian. Indahnya Islam membawakan nilai dan motivas...
Read More
0

Hukum Rebonding

Para ulama telah berselisih pendapat dalam menentukan hukum sebenar bagi teknik rebonding ini sama ada untuk meluruskan rambut atau meng...
Read More
0

Akibat Meninggalkan Solat

Siksaan ketika hidup di dunia Allah mengurangan keberkatan umurnya. Rezekinya disempitkan oleh Allah Tidak ada tempat baginya di ...
Read More
0

7 Golongan Yang Di Lindungi Allah SWT

1) Pemerintah yang adil. Ini kerana tanggungjawab dipikul pemerintah dalam melaksanakan keadilan adalah perkara yang amat berat dan bu...
Read More
0

10 Amalan Terbalik Masyarakat Melayu

Marilah kita bermuhasabah atau menilai dan menghitung kembali tentang amalan harian kita. Kadang-kadang kita akan dapati amalan kita ada...
Read More
0

10 Cara Wanita Membuatkan Lelaki Bernafsu

Godaan, Ianya bagai suatu permainan ‘tarik tali’. Tetapi adakah ia tertakluk kepada kaum lelaki untuk menggoda wanita yang diminatinya s...
Read More
0

Puisi Rangga : Perempuan

Perempuan Datang Atas Nama Cinta Bunda Pergi Karena Cinta
Read More
0

Nomad Sesak Nafas Kerana Gemuruh Di Pentas

Penyanyi baharu Nomad mendedahkan dia masih gagal mengawal rasa gemuruh ketika membuat persembahan pentas sehingga ia mengganggu tumpuann...
Read More
0

6 Bahagian Badan Lelaki Yang Seksi

1. Bahu Wanita suka melihat bahu lelaki yang luas kerana akan menampakkan kesasaan badan lelaki. Seorang wanita menulis, “Saya suka apa...
Read More
0

7 Perkara Anda Perlu Rahsiakan Darinya

Anda tidak suka ditipu jadi tentunya juga tidak patut menipu. Umum dipercayai yang perhubungan yang jujur merupakan yang terbaik. Namun ...
Read More

Related

Powered by Blogger.