Busan... | - Blog Hanz -
Breaking News
recent

Busan...



Tension nye.....

arini aku tension sgt start dari bangun td...aku pun x tau nape aku tension... semalm aku masuk tdo pukul 7.30 pagi... Sebelum tu macam biasa la...aku on9...tgk apa-apa yang patut,,,pastu bukak blog...tapi x wat pape pun...cume edit sket2 jew layout die...huhu..
Bebalik lepas aku bangun tdo td ...aku trus ke depan...tgk tv....huhu...walau pun x mandi n gosok gigi lg..heheh...Sepatut nye aku pg tu kne pegi kajang...coz ade course...course menternak lintah..huhuh....tp alangkah malang nye aku bile aku sedar bgn tdo dah pukul 4.30ptg..mgkin sebab nie la kot aku tension...coz aku menganggap course nie merupakan mase depan aku...tp xpe la bile aku dapat tahu yang course ni ade lg ulan depan...haha.....

tu je la kot cite aku ari nie...huhu...tata..
hanz

hanz

Related

Powered by Blogger.