Lagu Tugasan Minggu Ketiga Akademi Fantasia 7 | - Blog Hanz -
Breaking News
recent

Lagu Tugasan Minggu Ketiga Akademi Fantasia 7



PELAJAR WANITA
CLAUDIA - Lama Tak Jumpa (Zur Eda)
ZIZI - Ini Rindu (Farid Harja)
AISHAH - Mata ( Noorkumalasari)
RUBISA - Angan-angan (Raja Ema)
ISMA - Rambu Ramba (Nursheila Amin)
RINI - Seloka Cinta Remaja (Seha Freedom)

PELAJAR LELAKI
HAFIZ - Mat Disko (Sudirman)
AKIM - Anak Gembala (Sudirman)
YAZID - Pawana (Search)
QHAUD - Pilihlah Aku (Latif Ibrahim)
OBRI - Abang Beca (Broery Marantika)
ARIL - Andainya Aku Pergi Dulu (Alleycats)
SIDI - Hanya di Radio (Headwind)

Irama retro bakal berkumandang pada minggu ketiga musim ini. Saya mengaku saya tahu kesemua lagu yang akan dinyanyikan oleh pelajar minggu ini. Memang saya membesar dengan lagu-lagu tersebut.
hanz

hanz

No comments:

Post a Comment

Related

Powered by Blogger.