Disclaimers | Penafian | - Blog Hanz -
Breaking News
recent

Disclaimers | Penafian

Nama artis/selebriti/kenamaan yang disebut dalam blog ini adalah cadangan semata-mata & gosip tidak semestinya benar. Anda dinasihatkan untuk membuat pertimbangan yang rasional dan jangan cepat untuk membuat andaian yang bukan2. Dialog di dalam gambar (jika ada) adalah rekaan semata-mata dan bukan kenyataan rasmi mereka.
Gambar & informasi hak milik pihak tertentu yang terdapat dalam blog ini telah digunakan tanpa izin untuk tujuan pengenalan sahaja (diperoleh daripada dunia siber) dan telahpun diletakkan kredit pada bahagian bawah entri (jika tahu sumbernya). Sekiranya anda adalah pemilik bahan2 tersebut, sila hubungi kami untuk kami berikan penghargaan (kredit) yang sewajarnya. Kami juga tidak mempunyai apa-apa hubungan atau menandatangani sebarang perjanjian dengan mana-mana pihak selain jika dinyatakan.
Dan kami juga tidak mempunyai sebarang niat untuk mendapat keuntungan daripada informasi berkenaan ataupun cuba mencabul hak milik mana-mana pihak.
Suka diingatkan bahawa ruangan komen (response) adalah pandangan peribadi pelawat blog ini (anda) dan 100% dibawah tanggungjawab anda. Komen2 ini tidak kena-mengena dengan pihak BLOGHANZ. Anda juga diingatkan supaya menjaga tatasusila ketika menulis pandangan (komen) supaya tidak disalah tafsir oleh pihak lain dan menjaga sensitiviti pihak lain.
hanz

hanz

No comments:

Post a Comment

Related

Powered by Blogger.