Mitos & Fakta Payudara | - Blog Hanz -
Breaking News
recent

Mitos & Fakta Payudara


mitos : payudara yang sihat adalah yg besar.

fakta: salah. payudara yg sihat tidak dtentukan oleh ukurannya, tetapi lebih ke arah apekah ia mngandungi penyakit atau tidak.



mitos : payudara yg sihat...adalah yg sama besar belah kiri dn kanan.

fakta: salah. jarang sekali ada orang yg ukuran pyudaranya sama kiri dan kanan. biasanya yang satu lebih besar dari yg lainnya.




mitos : kaum lelaki lebih suke teman wanita yg brpayu dara besar kerana lebih seksi...

fakta : Ini juga salah kerana ukuran tntang seksi atau tidak, sangat relatif dn bergantung pada individu sesorang lelaki itu. Ekspretasi mengenai pasngan ideal ini bervariasi bersangkut-paut dengan soal ketiggian, warna kulit, rmbut, hinggalah pd masalah payudara...
Selera lelaki ttg payudara juga bnyak dipengaruhi keaadan sekeliing, Misalnya.....
lelaki berketurunan India niasanya lebih suke gadis berdada besar dn memanjang ke bawah ...sedangkn kebnyakan lelaki melayu lebey suke gurlfrenye tidak berpayu dada terlalu besar..so..semuanya relatif..



mitos : sentuhan lelaki pada payudara gadis dapat meransang pmbesaran payudara

fakta : Ukuran pyudara dtentukan oleh faktor jenetik. Tidak ada tindakan apa pun yg dpt mmperbesar atau mengecilkan selain bedahh plastick..


mitos : GADIS yg payudaranya kelihatan melorot atau kendur pasti sudah pernah buat sex...

fakta ; SALAH. payudara kelihatan melorot atau kendur kerna adanya DAYA GRAVITI. bukan kerna seseorang itu tlah buat sex..semakin besar pyudara...maka makin berat...shingga kemuingkinan utk trlihat melorot besar..


mitos : Kanser payudara hanya di alami oleh GADIS

fakta : walaupon tdk se bnyak yg trjadi pd kaum pmpuan, ada jg la lelaki yg mnjadi korban kanser payudara...Oleh sbb itu, baik lelaki mahu pon pompuan, sebauiknya kiterr berwaspada..
hanz

hanz

No comments:

Post a Comment

Related

Powered by Blogger.