Zahnita kena balik saman RM15 Juta daripada Gulati's | - Blog Hanz -
Breaking News
recent

Zahnita kena balik saman RM15 Juta daripada Gulati's


Saman - Bunyinya agak mengerun dan menakutkan kepada sesiapa sahaja jika melibatkan amaun yang terlalu besar dikenakan. Tetapi bagi mereka yang sudah melalui proses ini, mereka akan memberitahu ia sesuatu yang memang leceh dan memakan masa. Namun di dalam keghairahan nak saman-saman orang ni, ramai yang mungkin terlupa, pihak yang hendak disaman itu juga boleh juga memfailkan saman balas ke atas anda. Itulah senario yang sedang dihadapi model-pelakon Zahnita (Zahnita Dorothy Hussein Wilson).



Jika yang dituntut Zahnita daripada Gulati's - yang dikatakan telah menggunakan gambarnya di poster dan iklan syarikat tanpa kebenarannya - dari segi ganti rugi am sebanyak RM2 juta, kini Gulati's ingin menyaman balas Zahnita untuk jumlah RM15 juta! Jangan cakap Zahnita, tak ramai artis atau sesiapa sahaja yang mempunyai duit simpanan sebanyak itu (melainkan Siti Nurhaliza kot).

Menurut laporan Kosmo! baru-baru ini, Gulati's membuat tuntutan tersebut apabila mendapati Zahnita telah mengeluarkan kata-kata berunsur fitnah kepada media sewaktu memfailkan saman RM2 juta terhadap mereka di Pejabat Pendaftar Mahkamah Tinggi pada tahun lalu. -Gua
hanz

hanz

No comments:

Post a Comment

Related

Powered by Blogger.