(PENTING) Adab Malam Pertama Wanita | - Blog Hanz -
Breaking News
recent

(PENTING) Adab Malam Pertama Wanita







Adab Malam Pertama Wanita

Dalam kebanyakan blog hanya membincangkan petua dan adab malam pertama untuk si suami. Bagaimana pula petua dan adab malam pertama wanita?. Sebagai wanita, kita juga dianugerahkan nafsu dan keinginan terhadap hubungan seksual ini. Bagi malam pertama perkahwinan, ia pasti sesuai perkara yang mendebarkan. Ia adalah hubungan seks yang pertama bersama suami.

Adab Malam Pertama Wanita

Petua dan Adab Malam Pertama Wanita

Kami cuba senaraikan beberapa adab bagi wanita bagi menghadapi debaran malam pertama suami isteri. Ia pasti menjadi satu pengalaman yang indah untuk dikenang sehingga ke akhir hayat.
1. Mandi dan Segarkan Badan
Setelah seharian suntuk menghadapi kenduri kendara raja sehari, kita perlukan badan yang segar bagi menghadapi malam pertama.
2. Pakai Wangian
Pakaian wangian yang lembut. Ia akan membuatkan suami lebih ghairah untuk bersama dengan anda.
3. Pakai pakaian yang menghairahkan / Nipis
Pakai pakain yang nipis dan menghairahkan. Pastikan suami nampak akan susuk tubuh anda. Ketika itu, elakkan daripada memakai bra dan seluar dalam.
4. Bercumbu dan membalas cumbuan suami
Jangan biarkan suami sahaja bertindak. Anda boleh membalas cumbuan suami.
5. Bergurau Senda
Bagi mengurangkan debaran, anda boleh bergurau senda bersama suami.
6. Doa
Berdoa agar dijauhkan gangguan syaitan dan menghasilkan anak yang baik.
7. Legakan Faraj Ketika Kemasukan Zakar
Ketika suami cuba memasukkan zakarnya kali pertama memasuki faraj anda, legakannya. Jangan kemut atau rapatkan saluran faraj anda. Mungkin berlaku sedikit kesakitan apabila selaput dara dipecahkan. Bantu suami anda, nyatakan jika ada sebarang kesakitan. Hubungan seksual adalah untuk kenikmatan bersama.
8. Menutupi Badan Ketika Bersama
Pengantin disarankan untuk menutup badan ketika bersama.
9. Berwuduk Setelah Selesai
Jika anda ingin mengulangi aksi, disarankan untuk berwuduk sebelum mengulangi hubungan seksual.
10. Jangan Menceritakan Cerita Dalam Kelambu kepada Orang Lain
Apa yang berlaku dalam bilik tidur adalah rahsia anda. Jangan menceritakannya kepada orang lain samada kehebatan atau keburukan pasangan anda. Ia adalah rahsia anda berdua.
Bagi mereka yang bakal menempuhi malam pertama anda. Selamat mengharungi kehidupan suami isteri. Cipta pengalaman indah anda sendiri. Layani kemahuan suami sebaik mungkin.

Petua dan Adab Malam Pertama Wanita

Semoga petua dapat membantu pengantin baru dalam melayari bahtera malam pertama mereka. Adab Malam Pertama Wanita ini adalah khas untuk wanita yang baru berkahwin. Bagi mereka belum berkahwin, jangan sesekali mencuba seks sebelum berkahwin.
Jangan kecewa jika malam pertama anda gagal seperti zakar tidak dapat memasuk faraj dan sebagainya. Ia adalah perkara biasa. Anda boleh menempuhinya pada malam malam yang akan datang. Buang rasa malu kerana lelaki disebelah anda adalah suami anda. Lelaki itu akan menjadi teman hidup anda setiap hari dan setiap malam sehingga ke akhir hayat.



Also See and Read This : READ MORE

Strictly For Blogger Only!!! : READ HERE
hanz

hanz

1 comment:

  1. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

    ReplyDelete

Related

Powered by Blogger.