(PETUA PENTING) Tips Buat Suami, Mencari G Spot Punca Kenikmatan Isteri Dalam Hubungan Seks | - Blog Hanz -
Breaking News
recent

(PETUA PENTING) Tips Buat Suami, Mencari G Spot Punca Kenikmatan Isteri Dalam Hubungan Seks





G Spot? Apakah Benda Tu?

G Spot merupakan satu bahagian yang terdapat di dalam vagina yang boleh menyebabkan klimaks wanita yang boleh membawa kepada pancutan air mani wanita. Anda boleh merujuk gambarajah dibawah bagi mengetahui lokasi titik suis bagi mencapai klimaks ini.
lokasi g spot

Ia memerlukan bantuan suami untuk merangsang suis ini samada mengunakan zakar ataupun mengunakan jari. Suami perlu memasukkan jari dan mengosokkan pada lokasi g spot tersebut. Ia akan menimbulkan rasa nikmat kepada si isteri sehingga berasa hendak terkencing.
Jangan berhenti jika ingin terkencing. Teruskan mengosok sehingga si isteri mengalami klimaks. Bezanya, klimaks si isteri mungkin berserta dengan pancutan air seperti air kencing. Ia sebenarnya bukan air kencing, tetapi sebaliknya ia adalah air mani wanita.
Pastikan kuku dan tangan bersih ketika melakukan “operasi” ini. Jika kekurangan pelincir air mazi wanita, boleh mengunakan pelincir tambahan yang ada dipasaran untuk memudahkan operasi mencari titik kenikmatan wanita ini.

Mencari Titik G Spot Memerlukan Kerjasama Suami Isteri

Tanpa ada kerjasama diantara suami isteri, ia tidak boleh dicapai dan dinikmati oleh wanita. Si isteri boleh membantu suami dengan memberitahu dimanakan titik atau tempat yang memberikan kenikmatan kepadanya. Jika ingin merasainya, boleh berbincang dengan suami untuk mencuba.


g-spot
Mencuba kaedah baru dalam hubungan seksual adalah antara perkara yang merapatkan hubungan anda bersama suami. Tidak salah untuk meminta daripada suami. Kita semua dikurniakan nafsu. Menerusi hubungan seks, nafsu ini boleh disalurkan pada jalan yang betul. Yang bestnya, kita dikurniakan pahala.

Susah ke Senang Untuk Mencari Titik G Spot?

Ia memerlukan kerjasama diantara suami dan isteri. Ia boleh dicari dengan mudah kerana ianya berada dihadapan saluran faraj. Cubalah untuk mencari titik g spot ini selepas ini. Bincangkan diantara suami isteri sebelum melakukan operasi ini.
Selamat “belayar”!




Also See and Read This : READ MORE

Strictly For Blogger Only!!! : READ HERE
hanz

hanz

1 comment:

  1. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

    ReplyDelete

Related

Powered by Blogger.