(PENTING) Mengandung Jika Tertelan Air Mani? | - Blog Hanz -
Breaking News
recent

(PENTING) Mengandung Jika Tertelan Air Mani?





 Adakah seorang wanita boleh mengandung jika tertelan air mani lelaki ketika melakukan oral seks. Jawapannya tidak sama sekali.
Sebabnya cukup mudah, perut dan rahim adalah organ berlainan. Walaubagaimana pun anda boleh mendapat protein yang cukup daripada air mani kerana salah satu daripada zat yang terdapat di dalam air mani adalah protein. Ada kajian mengatakan air mani boleh membuatkan awet muda kepada wanita jika dibuat masker.. heheheh
tertelan_air_mani

Seorang Wanita Tidak Mengandung Jika Tertelan Air Mani

Air mani yang ditelan akan memasuki perut yang mengandungi asid perut yang akan bertindakbalas mencairkan dan menyerap apa yang dimakan oleh kita. Seorang wanita akan mengandung jika ia “tertelan” menerusi mulut atau bibir faraj. Disitulah terletaknya organ pembiakan manusia.
Jika air mani lelaki dipancutkan pada faraj walaupun diluar mulut atau bibir faraj, air mani yang mengandungi sperma masih boleh berenang ke dalam faraj jika terdapat cairan di kawasan berkenaan. Tempoh masa untuk sperma hidup adalah selama 48 jam. Jadi ia akan terus berenang menerusi cairan yang keluar daripada faraj dan memasuki rahim bagi menjadi telur wanita.
Andainya waktu berkenaan adalah waktu subur bagi wanita, maka kemungkinan seorang wanita boleh mengandung walaupun tidak mengadakan hubungan badan. Jika air mani dipancutkan ke dalam mulut dan ditelan, ianya tidak akan menyebabkan seorang wanita berkenaan hamil atau mengandung.
Jadi kami harap, anda boleh faham ya.
Jika seorang lelaki, mengesel-gesel zakarnya pada faraj wanita sehinga keluar air mani pada faraj. Kemungkinan untuk mengandung tetap ada kerana sperma lelaki boleh berenang menerusi cecair walaupun zakar tidak dimasukkan ke dalam faraj. Jangan lupa, faraj juga mengeluarkan cairannya sendiri.
Air mani akan menjadi “makanan” kepada badan wanita jika ia menelan air mani berkenaan. Ia tidak akan menyebabkan sebarang kemungkinan untuk hamil.

Adakah bahaya Menelan Air Mani?

Bahaya menelan air mani lelaki jika lelaki berkenaan pembawa virus HIV, Hipatitis B dan C, Herpes dan pelbagai kuman daripada penyakit kelamin. Jika pasasangan anda pembawa virus dan bakteria berkenaan, ia akan membahayakan nyawa anda kerana anda melelan virus dan penyakit berkenaan.


Jadi jauhi seks bebas yang meningkatkan kemungkinan penyebaran virus berkenaan.



Also See and Read This : READ MORE
hanz

hanz

4 comments:

  1. Hi, saya nak bertanya... jika memasukkan zakar ke dalam faraj perempuan dan terdapat cecair jernih (macam air di zakar lelaki) adakah akan mengandung?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tidak.. Itu ialah air mazi

      Delete
    2. hii, kalau zakar sentuh bahagian luar kulit dibahagian bawah adakah boleh mengandung jugak. hanya geseran sahaja tidak memasukkan nya

      Delete
  2. Hyee..
    Saya nak bertanya betul ka wanita yang menelan air mani tidak boleh menghasilkan zuriat...


    Dan saya hendak bertanya klaw air mani yang di telan boleh menghasilkan zuriat.. Apa kah tanda tanda nya.. Boleh ceritakan

    ReplyDelete

Related

Powered by Blogger.