Fizow Omar diugut dengan pistol!! | - Blog Hanz -
Breaking News
recent

Fizow Omar diugut dengan pistol!!


Kisahnya berlaku ketika dia bercuti minggu lalu. Sememangnya pengalaman bercuti di sebuah pulau peranginan di pantai timur menjadi igauan ngeri buat jejaka kacak itu. Pelakon yang semakin meningkat naik itu melalui pengalaman yang cukup menakutkan hanya kerana salah faham dengan seseorang yang difahamkan pelancongan tempatan yang turut berkunjung ke pulau peranginan berkenaan. Ketika dia dan rakan-rakannya sedang bersantai di tepi pantai peranginan yang nyaman dan indah itu dia, didatangi sekumpulan peminat yang kebetulan menyedari kehadiran jejaka yang popular menerusi drama bersiri, Gadis Merah Jambu dan Puteri Salju itu.



HOT SITE --> http://www.schoolloansconsolidation.co.cc


Sebagai artis yang cukup terkenal dengan sikap sopan dan rendah dirinya, seperti biasa dia melayan peminat yang ingin bergambar dan mengambil autografnya. Pelakon berkenaan sememangnya menjadi kegilaan ramai peminat terutama gadis remaja. Kebetulan pula, ketika dikerumuni kelompok peminat kebanyakannya terdiri daripada wanita. Difahamkan, seorang daripada teman lelaki peminat yang menyapa pelakon berkenaan mula tarik muka.

Mungkin kerana bengang dengan tindakan teman wanitanya itu, lelaki berkenaan memberi amaran kepada Fizow supaya beredar daripada kawasan itu. Lagak pemuda itu tidak ubah seperti samseng. Sebagai pelancong yang menikmati keindahan pemandangan di pulau peranginan itu, Fizow tidak menghiraukan apa yang dikatakan pemuda itu dan kumpulannya. Sebaliknya, Fizow mengamalkan pendekatan selamat hanya membalas dengan kata-kata kehadirannya di sana hanya untuk berehat bukan untuk mencari pasal dengan mana-mana pihak.

Mungkin tidak puas hati dengan kenyataan Fizow, pemuda berkenaan menayangkan pistol di pinggangnya sebagai tanda amaran kepada pelakon berkenaan. Apalagi, terkejut beruk Fizow melihat tindakan pemuda itu. Begitupun, kerana tidak mahu menempah bala, Fizow menjauhkan diri daripada kelompok pelancongan tempatan terbabit. Selepas pulang daripada pulau peranginan itu, Fizow masih trauma dengan kejadian itu dan terfikir apa motif sebenar pemuda berkenaan bertindak demikian. -hMetro
hanz

hanz

No comments:

Post a Comment

Related

Powered by Blogger.