11 Petua Untuk Isteri Anda Mengandung Cepat! | - Blog Hanz -
Breaking News
recent

11 Petua Untuk Isteri Anda Mengandung Cepat!



1. 30 - 60 minit sebelum main, pergi kencing dan bersihkan faraj dengan air sirih atau air garam buku (garam dalam asli)



2. Setelah habis main, jangan bergerak atau bangun. Terus tidur atau sekurang-kurangnya baring 30 - 60 minit, untuk memberi ruang kepada sperma untuk berenang-renang ketepian terus kehujung fallopian tube dengan lajunya.

HOT SITE --> http://www.schoolloansconsolidation.co.cc

3. Jangan sekali-kali cuci faraj selepas main

4. Lakukan projek main sentiasa pantang sentuh sekerap mungkin

5. Lakukan persetubuhan pada tarikh subur ( Hari ke 14 ) sekurangnya 6 round marathon = kencang sehhh...hehehehhehe

6. Sebelum pancutan airmani, batang hendaklah betul-betul tegang dan masukkan batang sedalam mungkin pasak sedalam-dalamnya dan pancutlah airmani dengan laju.

7. Lakukan seks dengan gaya dan teknik 'deep penetration' antaranya ialah teknik dari belakang (doggy) bukan Liwat, dimana wanita duduk melutut dan lelaki memasukkan batang dari arah belakang sambil menarik pinggang isteri rapat kearahnya. Teknik ini sangat sesuai jika mendapat suami yang mempunyai batang kontot, apa nak buat dah jodoh dan anda tiada pilihan jadi terima sahaja kekurangan suami anda ini.

8. Menggunakan Teknik Tok Janggut, diasaskan dari cerita Musang Berjanggut yang mana teknik ini perlukan kedua kaki wanita kengkang keatas dan masukkan batang yang betul-betul tegang keras padu dan mantap terus kefaraj dari arah depan.

9. Menggunakan Teknik Che Siti Wan Kembang, teknik berasal dari Kuala Krai Kelantan ini terbukti berkesan dengan jumlah statistik dapat anak yang ramai dari wanita belah sini yang mana ia sama konsep dengan Teknik lapik bantal dibawah punggung perempuan. Teknik Puteri Saadong dan lain-lain gaya yang difikirkan batang dapat menusuk terus rapat ke hujung rahim. "..Kebanyakan skill ini ada dah semulajadi kat awek Kelantan dan anda tak perlu susah nak cerita banyak pada mereka sebab semuanya tersedia pakej lengkap jika isteri anda orang Kelantan…"

10. Mana-mana gaya dan teknik yang menyakitkan isteri hendaklah diketepikan dan tukarkan dengan teknik-teknik lain yang sesuai pasal esok bini nak kerja, nak iron baju lagi, kemas rumah dan macam-macam hal nak buat jadi berpada-pada esok masih ada.

11. Selepas pancutan airmani, kekalkan batang kedalam faraj beberapa ketika, walaupun dah lembik dah takpa biar lemas didalam batang tu tunggulah sehingga batang kecut sepenuhnya tak bermaya lagi nak main atau sehingga faraj mengecut kembali.
hanz

hanz

No comments:

Post a Comment

Related

Powered by Blogger.