Gambar Siti Saleha yang cantik Dan Seksi.... | - Blog Hanz -
Breaking News
recent

Gambar Siti Saleha yang cantik Dan Seksi....



Kenal Siti Saleha ni ker.? Ala pelako untuk drama Nora Elana tue ha, kat TV3 selalunya petang main. Pelakon baru ni merupakan adik kepada Sam Bunkface, umurnya sahaja baru masuk 19 tahun. Orangnya kelihatan cantik dan ayu, kalau dah ada kekasih baguslah, kalau belum, nanti ramai lah kaki miang tue kuar. Hehe. Kiranya ramai dah selebriti baru muda-muda yang dilahirkan buat masa ni. Baguslah, ada juga pelapis kan, biasala, nanti ada juga yang bosan kalau itu-itu je yang berlakon. :)
 -gambar Maestro Photography


lagi.....


hanz

hanz

11 comments:

  1. siti saleha nih dah pernah nampak berlakon lah before this . kira pelakon baru jugak ke ? dulu dia banyak keluar dekat 8tv . cerita budak sekolah tuh . ape tah name nyee . hee~

    ReplyDelete
  2. leh la dikira baru...baru glemer...dulu die pnah belakon cite 5JINGGA

    ReplyDelete
  3. nak tetekkkk...lurah pn jadi lah

    ReplyDelete
  4. aku pn nk..bsr gk.grm tngk..

    ReplyDelete
  5. hiss.. banyaknya dosa dalam satu gambar...

    ReplyDelete
  6. ya allah, jgnlah bagi komen mcm tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bkn ape.......dh tunjuk cm tu ape lg.....

      Delete
  7. cntk nye siti saleha ni..org yg sebarkn gmbo ni pn dpt dosa nk buruk2kn org dan buat nafsu org laen bkocak..huhuhu

    ReplyDelete
  8. kalau dpt siti saleha ni, mmg tiap2 hari aku gomol dada dia ermmm!

    ReplyDelete

Related

Powered by Blogger.