Nak Mintak Tolong Sangat........PLEASE.... | - Blog Hanz -
Breaking News
recent

Nak Mintak Tolong Sangat........PLEASE....

Kawan2 ku sekalian,

Terus terang aku sebenarnya malu dan tak sedap hati nak habaq, tapi terpaksa juga habaq sebab
kedudukan kewangan aku dalam keadaaan tenat.(soru dah miss) Nak tolong aku tak.?

Harap2 hangpa mau tolong la..(tu pun klu ingat kawan2 la)

Klu rasa nak tolong, mai la datang beramai-ramai ke halaman rumah aku
hujung minggu ini(tiap² hari minggu).....sbb aku akan buat lelongan beberapa barang milik
aku. (kalau ada kawan2, usung mai skali, lg ramai lagi baguih)

Kalau ada yang berminat....

datanglah biar senang sikit pilih ....

aku sertakan gambar barang-barang yang bakal di SALE nanti….

Kalau yg tak dapat datang takpa...

tgk la gambaq barang2 yg aku attach nie…

klu berminat booked dulu... byr muka seberapa yg korang mampu dulu...

Semua dijual dengan harga kemampuan kawan2 ........

janji aku tak rugi sudahlah....

Sebagai seorang sahabat ,aku harap anda semua dpt tolong.

Hari ni hari aku , esok lusa aku pulak akan tolong korang. Tolonglah !!!

Aku tengah sengkek serta miskin teruk dah nih.....

Tolong datang yea jangan tak datang...tak sanggup tgk depan umah..banyak sgt...

tak terpakai dah..

JASA KORANG2 AKAN DIKENANG….


HOT SITE --> http://www.schoolloansconsolidation.co.cc



ni la barang nye.......
hanz

hanz

5 comments:

  1. akhirnya...kami terkena lagi..anda memang bagus!!!

    HAHAHAHAHAHAHAHA

    piaap piaapp piaaap

    rotan vontot dak ni!!! HAHAHAHAHA

    ReplyDelete
  2. wallawehh! aku pasti datang!!!!!

    ReplyDelete
  3. omg!! biar betol!! adui..terase terkena plk kan..

    nk book satu bleh? :P

    ReplyDelete

Related

Powered by Blogger.