Adukataruna langsungkan majlis kenduri kahwin | - Blog Hanz -
Breaking News
recent

Adukataruna langsungkan majlis kenduri kahwin


SEREMBAN: Penulis blog yang dihadapkan ke Mahkamah Sesyen di sini, kelmarin atas dakwaan menghina Almarhum Sultan Johor, Sultan Iskandar Sultan Ismail, Khairulnizam Abdul Ghani, 29, selamat melangsungkan majlis perkahwinan dengan wanita yang hanya mahu dikenali sebagai Khairuz di kediaman keluarganya di Rumah Rakyat Panchor, dekat sini, semalam.

Majlis yang diadakan secara ringkas tetapi meriah itu dihadiri kira-kira 1,000 jemputan bagi meraikan hari bersejarah buat pasangan berkenaan yang baru berkahwin bulan lalu.

Kedua-dua mempelai yang memakai pakaian serba kuning meraikan tetamu, rakan serta sanak saudara pada majlis makan beradat kira-kira jam 1.30 tengah hari.

Kelmarin, Khairulnizam yang bekerja sebagai juruteknik komputer dituduh menghina dengan niat menyakiti institusi kesultanan Johor dan rakyat dengan memuat naik di dalam laman blognya dengan nama Adukataruna.

Dia dituduh melakukan perbuatan itu di rumahnya di alamat 297, Rumah Rakyat Panchor, Paroi antara jam 7.25 malam hingga 9.05 malam pada 22 Januari lalu.

Dia diikat jamin sebanyak RM5,000 dengan seorang penjamin dan mahkamah sudah menetapkan kes itu disebut semula 31 Mac depan.


HOT SITE --> http://www.schoolloansconsolidation.co.cc
hanz

hanz

1 comment:

  1. Alhamdulillah..doakan bahgia sehingga ke akhir hayat..Ameen~

    ReplyDelete

Related

Powered by Blogger.