6 Bahagian Badan Lelaki Yang Seksi | - Blog Hanz -
Breaking News
recent

6 Bahagian Badan Lelaki Yang Seksi



1. Bahu
Wanita suka melihat bahu lelaki yang luas kerana akan menampakkan kesasaan badan lelaki. Seorang wanita menulis, “Saya suka apabila suami menggerakkan bahunya, dari situ saya boleh nampak otot lengannya dengan jelas” – dipetik dari pendapat awam di laman web.



2. Dada
Sama seperti lelaki yang lebih tertarik melihat bahagian dada wanita. Kebanyakan wanita suka berimaginasi tentang bahagian dada lelaki apabila kameja yang dipakai jatuh terletak di atas dada yang bidang.

3. Lengan
Oh come on! Wanita mana yang tak suka lengan lelaki yang berotot?

4. Bibir
Nilai estetika pada bibir lelaki? Bergantung pada cita rasa wanita, ada yang sukakan bibir lelaki tebal ada juga yang suka nipis. Siapa tak geram melihat Channing Tatum dalam filem The Vow?

5. Tangan
Tidak perlu manicure kuku, cukup sekadar kuku yang bersih dan dipotong kemas. Kebanyakan wanita sangat menitikberatkan kebersihan tangan, kerana dari situ mereka menilai kebersihan bahagian tubuh lelaki yang lain.

6. Punggung
Zaman sekarang ini, makin kecil punggung wanita makin seksi. Tapi berbeza dengan lelaki, wanita gemar melihat punggung yang sedikit berotot terutama sekali apabila mengenakan seluar jean yang sesuai.

Also See and Read This : READ MORE
hanz

hanz

No comments:

Post a Comment

Related

Powered by Blogger.