( SEMASA ) Nenek dibunuh, coli hilang | - Blog Hanz -
Breaking News
recent

( SEMASA ) Nenek dibunuh, coli hilang




INILAH rumah Wan Meriam diceroboh penjenayah di Kampung Kutan Tengah, Wakaf Bharu semalam.

TUMPAT - Seorang nenek maut tercekik gigi palsu apabila mulutnya disumbat kain tuala oleh penjenayah yang merompak coli berkocek tempat mangsa menyimpan wang di Kampung Kutan Tengah, Wakaf Bharu di sini semalam.


Mayat Wan Meriam Wan Mahmood, 85, ditemui pada pukul 3.30 pagi dalam keadaan tidak berbaju manakala kain sarung dipakai terselak di atas katil di bilik tidur rumahnya oleh cucunya Mohd. Faizal Abdul Samad, 30.

Lebih menyedihkan coli berkocek yang selalu dipakai mangsa ketika tidur turut hilang bersama barang kemas berupa rantai leher, gelang emas dan telefon bimbit miliknya.

Cerita Mohd. Faizal, dia bergegas pulang dari sebuah gerai makan selepas curiga menerima dua kali panggilan telefon neneknya pada pukul 3.20 pagi.

"Kali pertama saya tidak sempat jawab panggilan itu dan kemudian menerima panggilan kali kedua. Ketika saya jawab panggilan kedua, tiada siapa yang bersuara.

"Saya berasa sangat curiga kerana nenek tidak pernah menggunakan telefon tersebut untuk membuat panggilan dan hanya digunakan untuk menerima panggilan," cerita Mohd. Faizal ketika ditemui di sini semalam.
\



-SUMBER-
hanz

hanz

No comments:

Post a Comment

Related

Powered by Blogger.