(GAMBAR) Julia Peres pakai bikini ke bank | - Blog Hanz -
Breaking News
recent

(GAMBAR) Julia Peres pakai bikini ke bank







JAKARTA: Aktres Julia Perez atau akrab dipanggil Jupe memang layak digelar artis sensasi. Setiap kerenahnya mendapat perhatian pihak media. Contohnya, baru-baru ini, gambar dia berbikini di sebuah bank di Bali tersebar luas di Internet. 



Ya, foto itu memang asli gambar saya,” jelasnya ketika ditemui di mahkamah negeri Jakarta Timur, semalam. Jupe mendedahkan gambar itu diambil kira-kira sebulan lalu. Dia bercuti bersama kekasihnya, Gaston Castano di Pulau Bali. Bagi mengisi waktu percutiannya dia berjemur di tepi pantai dengan berbikini, manakala Gaston berseluar renang. Tiba-tiba dia menyedari dia tidak mempunyai wang tunai. Berikutan cemas, dia menyewa motosikal lalu segera mencari mesin teler wang automatik (ATM) yang terletak setengah jam perjalanan dari pantai. “Saya tidak membawa wang tunai, hanya kad ATM. Saya juga tidak pakai baju lain selain bikini di tubuh. Saya bernasib malang kerana kad ATM pula ditelan mesin. Jadi, saya masuk ke bank terdekat untuk meminta bantuan,” katanya.


Ketika itu, kakitangan bank memberi keutamaan kepada Jupe untuk membuat kad ATM baru dan dia tidak perlu menunggu lama.

“Ketika kad ATM saya ditelan mesin, saya yakin tidak dapat pulang ke Jakarta. Saya juga pernah kehilangan wang di mesin ATM sewaktu di Bali. Ia kan kemalangan, jadi, foto berbikini itu dalam keadaan kecemasan,” katanya lagi. 
hanz

hanz

2 comments:

  1. My brother suggested I might like this website. He
    was totally right. This post actually made my day.
    You can not imagine just how much time I had spent for this information!

    Thanks!

    my website ... foto pre wedding

    ReplyDelete
  2. Pretty! This has been an extremely wonderful post.
    Thanks for supplying this information.

    Feel free to surf to my blog post ... pallet plastik

    ReplyDelete

Related

Powered by Blogger.