(VIDEO) Elyana atau Mirip Elyana Dalam Video Seksi Ini? | - Blog Hanz -
Breaking News
recent

(VIDEO) Elyana atau Mirip Elyana Dalam Video Seksi Ini?


Jika ditanya video apa yang tengah hangat dari yotube dan sedang tersebar di blog-blog gosip hiburan tanahair, kami akan menjawab video aksi gadis mirip Elyana yang menari seksi dan menggoda di dalam tandas wanita.

Persoalan dan isu yang timbul adalah adakah gadis mirip Elyana dalam video tersebut adalah penyanyi Elyana atau pelanduk 2 serupa.

Anda layan video aksi seksi gadis mirip Elyana ini dulu dan baca kenyataan dari peminat Elyana di bawah video ini.





Ini pula kenyataan dari blog Elyana.


Adalah dimaklumkan bahawa perempuan yang mirip Elyana dalam video yang anda tonton adalah BUKAN Elyana. Diharap semua tidak ada salah faham dalam kepala tu. Memang 100% bukan. Perkara ni dah di-confirm-kan sendiri oleh tuan punya badan..

Kepada ElyanaLovers semua, kalau ada sesapa tanya, betul ke Elyana dalam video tu, korang just jawab, "NO!". Sekali lagi, memang BUKAN Elyana. Bukan kami menyangkalnya tetapi ianya fakta, bukan Elyana.. Samada Elyana yang dulu @ sekarang, memang bukan k.

Harap semua sedia maklum, dan terima kasih atas sokongan korang semua selama ini. Elyana loves you guys Kami berkeras disini agar tolong jaga sikap anda ketika mengomen. Thanks :3
hanz

hanz

3 comments:

Related

Powered by Blogger.