Perkahwinan Noh Hujan dan Mizz Nina | - Blog Hanz -
Breaking News
recent

Perkahwinan Noh Hujan dan Mizz Nina




gambar majlis perkahwinan noh hujan dan mizz nina

Noh Hujan dan Shazrina (Mizz Nina) akan melangsungkan perkahwinan mereka pada 1 Julai ini yang mana mereka telah bertunang hampir setahun. Tarikh perkahwinan dipilih sempena dengan tarikh lahirMizz Nina dan akan dilangsungkan di Ampang Jaya dengan majlis tertutup untuk keluarga terdekat sahaja.

Tetamu media juga tidak dilupakan dan seramai 500 orang rakan media akan membuat liputan serta menghadiri majlis meriah resepsi pada 6 Julai di Double Tree Hotel Kuala Lumpur. Kalau tengok padakad kahwin memang cantik, mesti majlis ini diadakan secara besar-besaran.
Di dalam kad tersebut, tertera nama Nina dan Noh dengan tulisan ala Jepun menunjukkan lambang minat mereka dalam seni Jepun.Menerusi kad itu juga ia menunjukkan tentang kasih sayang dan keserasian mereka untuk terus menjadi teman sehidup semati. Sementara itu, resepsi untuk keluarga dan tetamu-tetamu kehormat akan diadakan pada 3 Julai di Hotel Shangri-La, manakala majlis sambut menantu (sebelah lelaki) akan diadakan di Miri, Sarak, pada 15 Julai depan.
Pasangan itu akan mengenakan pakaian pengantin rekaan pereka fesyen terkenal seperti Lady Jane, Saiful Baharim dan Micheal Ong.Pihak lelaki telah bersetuju untuk memberi wang hantaran kepada Nina sebanyak RM11,000 dan mas kahwin pula sebanyak RM888.88.
Kredit to Mstar
Apa komen korang tentang Majlis Perkahwinan Noh Hujan dan Mizz Nina
hanz

hanz

1 comment:

Related

Powered by Blogger.