(GAMBAR) Aksi panas Nabil RL dan Qasha? | - Blog Hanz -
Breaking News
recent

(GAMBAR) Aksi panas Nabil RL dan Qasha?

Memang sukar untuk dipercayai, apabila tersebarnya gambar 'misteri' diantara Nabil dan Qasha sedang bercium yang dipetik daripada sebuah majalah tempatan. (Qasha atau nama sebenarnya Nik Zaris Uqasha Senrose Nik Sen adalah pelajar lepasan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM)) Tapi gambar ini didakwa Nabil RL adalah 'buatan orang' (superimpose) untuk menjatuhkan dirinya. Maklumlah orang dah makin naik nama, mesti ada sahaja dugaan menimpa. Tak tahulah nak kata apa samaada betul atau tidak betul benda ini terjadi, Lu Pikirlah Sendiri!




Petikan BPop: Difahamkan, sekumpulan wartawan hiburan TV yang sedang bersiar-siar di sepanjang Bangla Road, sekitar Pantai Patong kira-kira jam 10 malam, terserempak dengan Nabil yang kebetulan sedang berjalan-jalan di situ sambil berpimpin tangan dengan Uqasha! Khabarnya, selain Nabil dan ‘teman tapi mesranya’ itu, turut bersama mereka ialah seorang wanita lain dipercayai ahli keluarga Uqasha. Menurut sumber, wanita berkenaan berjalan di belakang Nabil dan Uqasha.

Khabarnya, sebaik menyedari gelagat romantik beliau menjadi perhatian sekumpulan teman wartawan, Nabil terus melepaskan tangan Uqasha, sekali gus air mukanya berubah dan kelihatan cuak! Berdasarkan maklumat sumber, dia masih ingat kata-kata Nabil sebaik terpandang wajah teman wartawan: “Hei, korang buat apa kat sini?” Difahamkan, Nabil sempat bersembang sekejap dengan seorang teman wartawan yang juga kawan rapatnya.
hanz

hanz

No comments:

Post a Comment

Related

Powered by Blogger.