Radhi OAG Jelaskan Siapakah Nur Shahira | - Blog Hanz -
Breaking News
recent

Radhi OAG Jelaskan Siapakah Nur Shahira



PELAKON dan bekas vokalis kumpulan OAG, Radhi Razali (gambar) belum bersedia untuk berumah tangga walaupun timbul gosip dia sudah mempunyai kekasih baru, Nur Shahira Ayu berusia 16 tahun.



Ketika diminta menjelaskan gosip tersebut, Radhi hanya mampu tergelak dan menafikannya.

"Kawan biasa sahaja. Tiada perhubungan serius. Lagipun dia masih bersekolah di tingkatan 4. Prioriti dia adalah pelajarannya dan bukan bercinta," katanya kepada MStar Online.

Radhi menjelaskan, dia mula mengenali Nur Shahira bertemu ketika Radhi terlibat dalam satu persembahan di pusat beli-belah The Curve, Damansara, Kuala Lumpur.

Bermula dari situlah mereka menukar nombor telefon masing-masing.

Berbicara tentang gambar yang diambilnya bersama gadis itu pada mesyuarat agung Karyawan di Finas tempoh hari, Radhi memberitahu, dia membawa Nur Shahira untuk mengajaknya menyertai Persatuan Karyawan.

Mengenai perkembangan semasanya, Radhi memberitahu, dia kini sedang dalam peringkat akhir menghasilkan single terbaru berjudul Limbo.

Katanya, dia sedang dalam proses mendaftarkan lagu tersebut bagi mendapatkan kod untuk muat.

Sejak perceraiannya dengan bekas isterinya, Shazlin Sharif bulan lalu, Radhi berkata, dia kini tinggal di Bangsar dan tidak menetap di Kota Damansara lagi.
hanz

hanz

No comments:

Post a Comment

Related

Powered by Blogger.