Jadual Perlawanan FIFA World Cup 2014 Waktu MALAYSIA | - Blog Hanz -
Breaking News
recent

Jadual Perlawanan FIFA World Cup 2014 Waktu MALAYSIA



Jadual Perlawanan FIFA World Cup 2014 Brazil, Jadual Jadual Perlawanan FIFA 2014 Waktu Malaysia - Perlawanan bolasepak yang berlangsung 4 tahun sekali ini pastinya dinanti oleh semua peminat bolasepak seluruh dunia. Jom kita lihat jadual kesemua perlawanan tersebut. Kejohanan berprestij bola sepak dunia, 2014 FIFA World Cup Brazil akan bermula pada 16 Jun 2014 sehingga 13 Julai 2014 akan datang. 


32 pasukan telah mengesahkan kemaraan dengan Brazil selaku tuan rumah layak secara automatik diiringi oleh 13 negara Eropah, 5 negara Amerika Latin, 4 negara Asia, 5 negara Afrika dan 4 negara Concacaf. Undian peringkat kumpulan telah diadakan pada 6 Disember 2013 yang lalu. 

Berikut adalah jadual perlawanan pasukan FIFA 2014 BRASIL waktu malaysia:

Klik Untuk Tumbesaran




Kat bawah ni jadual perlawanan yang akan ditayangkan di RTM. L untuk siaran langsung, R untuk siaran ulangan dan D untuk siaran tertunda. RTM cuma akan siarkan 35 daripada total 64 perlawanan FIFA World Cup 2014. 24 perlawanan akan disiarkan secara live manakala 11 lagi akan disiarkan melalui siaran tertunda dalam HD. Fuyohhhh!! HD tuh. Klik gambar untuk jadual yang lebih jelas.





Also See and Read This : READ MORE
hanz

hanz

2 comments:

  1. Penting jadual ni - mesti sentiasa tengok!

    ReplyDelete
  2. The sport being the most popular one in the world, top-tier football leagues are watched by the crazy fans from all over the globe. In fact, the most exciting league matches find the highest number of viewers. click here



    ReplyDelete

Related

Powered by Blogger.