Sebulatnya – The Fabulous Cats | - Blog Hanz -
Breaking News
recent

Sebulatnya – The Fabulous Cats


Lagu OST Epilog Cinta Kirana Samarinda TV3





Tiada tangisan aku titiskan darinya air mataku 
Di manakah silap ku nyatakan satu persatu 

Ingin ku tahu


Tak pernah aku salah tafsir 
Tak pernah aku mengkhianati 
Mengapa kamu buat begini 
Tak pernah aku hilangkan diri 
Apakah makna engkau mendua 
Tiada kucah atau segala 
Aku sentiasa setia 
Tolonglah percaya



Aku yang bodoh 
Aku yang buta 
Percayakan mu semula 
Melihat mereka terpedaya 
Percayakan mu semula



Bukan kerana ku sengaja meninggalkanmu 
Kau sempurna untuk ku



Tapi kini kau salah tafsiri 
Mengapa kau mengkhianati 
Salahkah aku buat begini 
Mengapa kau hilangkan diri 
Tiada makna 
Jadi apa kau kucah segala 
Aku sentiasa setia 
Aku tak percaya



Aku yang bodoh 
Aku yang buta 
Percayakan mu semula 
Melihat mereka terpedaya 
Percayakan mu semula



Cukuplah katamu 
Yang betulnya hanya kamu 
Cukuplah seksamu 
Yang pernah ku sakitimu



Luka di atas luka dan luka 
Didalam tangisan ketenangan dendam yang lama 
Mereka meraba mencari jalan yang bercahaya 
Kembalilah padanya
hanz

hanz

No comments:

Post a Comment

Related

Powered by Blogger.