Roslan Shah kena belasah oleh gayboy! | - Blog Hanz -
Breaking News
recent

Roslan Shah kena belasah oleh gayboy!



Dahulu tak ramai pun kenal sangat Roslan Shah. Tapi sejak kebelakangan ini artis serba boleh yang mendapat jolokan nama Sudirman Singapura itu semakin diterima peminat kerana dia cukup berbakat kalau menjadi pengacara majlis. Memang kecoh dan 'happening'! Tapi terkejut apabila mendengar khabar terbaru Roslan kena belasah teruk, baru-baru ini gara-gara kes tukang urut budak lelaki dan 'anak ikan'. Eh, siapa yang dah belasah Roslan?
Apabila disiasat, rupanya kejadian yang menggemparkan itu berlaku dalam sebuah filem pendek sensasi lakonan Roslan berjudul Chukang.

HOT SITE --> http://www.schoolloansconsolidation.co.cc

Diberitahu, dalam filem arahan Shuhaimi Lua Abdullah itu, Roslan melakonkan watak utama sebagai Mami, pengusaha rumah urut lelaki yang membabitkan budak jambu dan 'gay boy'. Wah... 'gempak' tu, maklum sajalah, cerita panas sebegini selalu menjadi bahan paparan akhbar dalam tabloid kita.

Filem pendek Chukang itu khabarnya akan dipertandingkan dalam kategori Filem Pendek Terbaik pada Festival Filem Malaysia ke-23 yang akan berlangsung pada pertengahan Julai nanti. Chukang juga akan ditayangkan pada festival filem luar negara kerana kisahnya memikat pengedar luar negara. hMetro
hanz

hanz

No comments:

Post a Comment

Related

Powered by Blogger.