Jue Aziz Playgirl? | - Blog Hanz -
Breaking News
recent

Jue Aziz Playgirl?

Jue Aziz adalah antara artis yang paling 'hot' kat Malaysia ni. Tak percaya? Lihat gambar seterusnya.
Ouch! Panas bukan nak cerita pasal ke'hot'tan Jue Aziz ini in fact dia memang hot pun. Baru-baru ini berterbangan gossip liar tentang ke'playgirl'an artis ini. Dia dikatakan ber'kawan' dengan empat lelaki. Siapa empat lelaki ini? Mereka adalah Hans Issac, Syawal AF5, Ally Iskandar TV3, dan Fahrin Ahmad. Mari kita tengok komen Jue Aziz tentang gossip liar ini.

Hans Issac

“Memang Hans ada bertemu saya di set penggambaran, baru-baru ini. Saya akui, berkawan rapat dengan Hans selepas putus cinta dengan Jehan (Miskin). Saya selesa berkawan dengan Hans kerana dia seorang yang caring. Namun, perhubungan kami tidak lebih daripada seorang teman baik. Terus terang saya katakan, saya belum bersedia dengan cinta, berilah saya ruang waktu lagi sebelum bertemu cinta baru"


Syawal AF5

“Shawal saya kenal ketika kami sama-sama menjayakan rakaman Muzikal Raya tidak lama dulu. Kami boleh ‘ngam’ kerana sekepala. Tak ada nak ‘control-control’ atau plastik. Shawal seorang yang kelakar, tapi sama seperti Hans, hubungan kami tidak lebih daripada seorang kawan"


Ally Iskandar TV3

"Ally pula kawan berborak, dia seorang pendengar yang setia. Tak ada apa-apa pun yang istimewa dalam persahabatan kami"


Fahrin Ahmad

“Fahrin, saya dah lama mengenali dirinya. Ketika saya mengenali Ako (Mustapha) dulu, dalam masa sama, saya turut mengenali dirinya. Saya akui, memang kami pernah keluar makan bersama. Tapi, tidak ada sebarang perasan yang wujud antara kami. Sehingga hari ini, antara saya dan Fahrin, kami kekal sebagai kawan baik"


Jue Aziz Playgirl?

"Tolong, saya bukan play girl! Maksud play girl, apabila bercinta dengan seseorang, dalam masa sama dia turut bermain cinta dengan lelaki lain, tapi saya bukan begitu! Pastinya selepas saya putus cinta, tidak ada sesiapa yang istimewa di hati saya.

“Saya berani beri jaminan, semua lelaki yang pernah dikaitkan dengan saya sejak akhir-akhir ini, sekadar kawan biasa. Saya tidak mudah terima cinta sewenang-wenangnya. I learnt from bad experience,”


Rupa-rupa nya Jue Aziz bukan play girl seperti yang disangka kan. Dia cuma meramaikan kawan a.k.a 'stok lelaki'. Maklumlah baru lepas putus cinta, inginkan someone to cry on. Ouch!Panas mengucapkan semoga bergembira Jue Aziz, jangan dikenang benda yang lepas. Peace.

Mari kita tengok Jue Aziz Hot Ke tak Hot?



Pose yang menidak tenteramkan Lelaki-lelaki sejati di luar sana...kekekeeke




HOT SITE --> http://www.schoolloansconsolidation.co.cc
hanz

hanz

No comments:

Post a Comment

Related

Powered by Blogger.