Chef nyaris dibaham buaya | - Blog Hanz -
Breaking News
recent

Chef nyaris dibaham buaya


GAMBAR menunjukkan Kyle MacLennan sedang berenang tanpa menyangka kehadiran seekor buaya (dalam bulatan) di Darwin, Australia.

DARWIN - Seorang chef dari Australia, Kyle MacLennan nyaris menjadi hidangan seekor buaya apabila dia berenang dekat haiwan itu di Darwin, lapor sebuah akhbar semalam.

Tukang masak itu tidak menyangka dia sebenarnya berenang dekat dengan seekor buaya tersebut yang berada cuba beberapa meter daripadanya, baru-baru ini. Ketika kejadian, chef itu sedang berenang menuju ke botnya.

Ibu chef itu, Lui MacLennan berjaya merakamkan gambar anaknya berenang dekat dengan buaya tersebut dengan menggunakan telefon berkamera.

"Saya tidak sedar mengenai kehadiran buaya itu sehingga saya melihat gambar berkenaan.

"Saya amat berharap ibu saya bergurau tetapi ibu saya meyakinkan saya dia tidak cuba melakukan gurauan," kata chef tersebut. - Agensi

HOT SITE --> http://www.schoolloansconsolidation.co.cc
hanz

hanz

1 comment:

Related

Powered by Blogger.